f1rajongoi


 
 
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Induls: 2010-05-18
 

 

 

http://kepkezelo.com/images/mh17k6o3fz2s19cftbp.gif

 Partnerek:

http://kepkezelo.com/images/0y2ftdtdbw8jlun5qog5.gif

http://kepkezelo.com/images/0zuap2p8h36ch3wgyvwk.gif

http://kepkezelo.com/images/ngqzh0m7aq6o4djuol4.gif

 
10 UK Santander British Grand Prix Brit Nagydj Silverstone Circuit Silverstone jlius 11. 13:00 12:00 14:00

Fjl:Silverstone Circuit 2010 version.png

 
Hrek
Hrek : Kobajasi Kamui des lmok helyett vals pontokat reml

Kobajasi Kamui des lmok helyett vals pontokat reml

  2010.06.05. 10:42

Kobajasi Kamui igazn elmondhatja magrl, nehezen indult be lete els teljes Forma-1-es szezonja. Az eddigi vilgbajnoki futamokon mindig trtnt vele valami: vagy a technika rdge babrlt ki vele, vagy pedig balesetek ldozataknt esett ki. Els hat versenybl mindssze tt nem tudott befejezni, de Trkorszgban minden megvltozott, a japn fiatalember tzedik lett, megszerezve ezzel sajt maga s csapata els vilgbajnoki pontjt 2010-ben.


Kobajasi Kamui csapata, a BMW Sauber honlapjn adott interjt, melybl kiderl, hogy a nehzsgek sem szegtk kedvt, s a pilta arrl is vall, hogy milyen a kapcsolata rutinos csapattrsval, Pedro de la Rosval.

Miknt rtkeli, hogy csapata vgre pontot szerzett a Trk Nagydjon?
Kobajasi Kamui: - Noha nem kell tllihegni a dolgot, elvgre csak egy pontot szereztnk, a trkorszgi htvgn az egsz csapat jl teljestett. Mr sokszor kerltnk meglehetsen nehz helyzetbe az idn, gy nagyon rlnk annak, hogy vgre Isztambulban mindkt autnk be tudta fejezni a versenyt, radsul pontot is szereztnk. Igaz ez csak egy pont, de ez csak az els lps.

Mr hromszor jutott be az idmrn a Q3-ba. Ennyivel jobban menne edzsen, mint a futamok alatt?
- A kvalifikci nagyon fontos a szmomra, igazi rtkmrje a teljestmnynknek. Minl jobban szerepel valaki az idmrn, annl jobb eslye van a j helyezsre a msnapi versenyen. Persze, a futam alatt elfordulhatnak technikai hibk, ami miatt nem tudod vgrehajtani a futamra kitervelt taktikt, vagy ppen ellenkezleg, msok hibja miatt elrbb kerlsz. lltom, ha nincs gondunk, akkor a csapatnak vals eslye van arra, hogy mindig bekerljnk az idmr harmadik etapjba, a legjobbak kz.

Nem vette el a kedvt a sorozatos kudarc?
- Ugyan okozott nhny kellemetlen emlket pldul a melbourne-i balesetem, amikor elvesztettem az els szrnyamat, de a motivcimmal sosem volt problma. Szeretek versenyezni, s relisak a cljaink: pontokat akarunk szerezni, s nem pedig lmokat ddelgetni egy esetleges gyzelemrl.

Mit vr a kvetkez futamtl, a Kanadai Nagydjtl?
- A kanadai plya szmomra egy teljesen ismeretlen vonalvezets aszfaltcsk, mg szimultoron sem mentem vgig rajta eddig. gy nincs ms htra, a szabadedzseken kell megtanulnom a plyt. Ez biztos elnyt jelent majd a tbbieknek velem szemben, de ez nem lehet problma. A csapat rtallt a helyes, kvetend tra, s Isztambult kveten mr mosolyogni is tudunk. Ebbl kell ert mertennk, s bzom abban, hogy innentl kezdve egyre tbb mosolyt ltni majd a bokszunkban. Mindent megtesznk annak rdekben, hogy folytassuk azt, amit Isztambulban elkezdtnk.

Mi a legfontosabb dolog, amit meg kell tanulnia, hogy j versenyzv vljon?
- Szinte mindent, hiszen eddig sszesen mg csak ngy teljes Forma-1-es futamot mentem. Ebben az vben kettt s a tavalyiban szintn kettt. Ezrt muszj kemnyen dolgozom, s sokat tanulnom. Ilyen pldul a gumiabroncsok kezelse. Isztambulban pldul tl korn elhasznltam a lgy gumikat, ezrt nagyon korn ki kellett llnom a kemny keverkekrt, hisz a jobb els gumim kis hjn defektes lett. Meg kell tanulnom jobban odafigyelni, miknt hasznljam az abroncsokat, m ehhez rengeteg tapasztalatra van szksgem.

Milyen a viszonya a csapattrsval, Pedro de la Rosval?
- Pedro egy nagyon kedves fick, aki radsul egy rendkvl tapasztalt pilta, azaz az idelis csapattrs szmomra. n kezd vagyok, viszont mindent tud, s a tudst megosztja velem.

 
 
F1 2010