f1rajongoi


 
 
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Indulás: 2010-05-18
 

 

 

http://kepkezelo.com/images/mh17k6o3fz2s19cftbp.gif

 Partnerek:

http://kepkezelo.com/images/0y2ftdtdbw8jlun5qog5.gif

http://kepkezelo.com/images/0zuap2p8h36ch3wgyvwk.gif

http://kepkezelo.com/images/ngqzh0m7aq6o4djuol4.gif

 
10 UK Santander British Grand Prix Brit Nagydíj Silverstone Circuit Silverstone július 11. 13:00 12:00 14:00

Fájl:Silverstone Circuit 2010 version.png

 
Hírek
Hírek : Horner nem adja fel, kiegyenlítené a motorok teljesítményét

Horner nem adja fel, kiegyenlítené a motorok teljesítményét

  2010.07.02. 11:09

Christian Horner ismét hangot adott azon véleményének, miszerint nagy szükség lenne a Forma-1-ben a motorok teljesítményének kiegyenlítésére. A Renault motorjait használó Red Bull Racing vezetője az utóbbi időben meglehetősen sokszor elmondta, véleménye szerint a francia gyár V8-asai jóval gyengébbek néhány riválisukénál, ezért ismét azt sürgeti, hogy engedélyt kapjanak a motor módosítására.


A brit csapatfőnök úgy véli, hiába rendelkezik a Renault az egyik legkönnyebb, legjobban kezelhető és legkevesebb üzemanyagot fogyasztó motorral, ha 30-35 lóerővel gyengébb a többinél, komoly hátrányban vannak vetélytársaikhoz képest. "Ez nagyjából négy tizedmásodpercet jelent körönként, de amíg nem próbáljuk ki az összes motort azonos körülmények közt egy próbapadon, és nem végzünk pontos összehasonlítást, lehetetlen biztosat mondani"- jelentette ki Horner az Autosport-nak

Az energiaital-gyári alakulat a tavalyi év végén sokáig arra törekedett, hogy megszerezze a Mercedes motorjait, a terv azonban a McLaren vétója miatt meghiúsult, így idén is a Renault partnereként vesznek részt a világbajnokságban. A hírek szerint a Red Bull meghosszabbítja az idei év végén lejáró szerződését a Renault-val, ezért nem kizárt, hogy Horner emiatt próbálja ismét keresztülvinni a motorok teljesítményének kiegyenlítésére vonatkozó szándékát.

A Mercedes csapatfőnöke, Ross Brawn néhány hete kijelentette, nem kizárólag a lóerő a fontos egy motor teljesítményének értékelésekor, amivel Horner is egyetért, de úgy gondolja, mégsem lehet figyelmen kívül hagyni a dolgot, hiszen minden területen egyre csökkennek az autók közti különbségek, ebben az esetben pedig a motor lép elő döntő tényezővé.

"Egészében kell vizsgálni a dolgokat. A szabályok közt semmi nem szerepel a motorok egyenlőségére vonatkozóan, ami nagy probléma. Azt hiszem, mindenki által elfogadott, hogy vannak különbségek, tavaly télen pedig az összes gyártó egyetértésével megegyezés született a motorok fejlesztéséről, most azonban néhány csapat visszakozik ettől"- folytatta okfejtését a bajnokság második helyén álló csapat vezetője.

Horner újfent megismételte, teljes mértékben meg vannak elégedve a Renault-val, mint motorszállító partnerrel, de a motorfejlesztések befagyasztására vonatkozó előírást elhibázottnak tartja, mert így a különbségek is megmaradtak, ami az esélyegyenlőség szempontjából hátrányos.

 



 
 
F1 2010